Balík Služby je optimálny súbor nástrojov pre získanie dostatočnej kontroly a prehľadu nad priebehom realizácie zákazníckych požiadaviek, ich množstvom, terminovanosťou a výsledkom, čo je kľúčom k dlhodobej spokojnosti zákazníka a prosperite firmy.
Modul Prieskum Trhu umožňuje užívateľom vytváranie prehľadnej a jednotnej databázy komplexných informácií o potencionálnych zákazníkoch, konkurencii a existujúcich zákazníkoch s možnosťou triediť, analyzovať a vyhodnocovať potenciál trhu vo forme prehľadných reportov.
Modul Zákaznícky servis umožňuje užívateľom evidovať a spravovať zákaznícké požiadavky v systéme a následne analyzovať a vyhodnocovať ich počet, priebeh, stav rozpracovania a výsledok vo forme prehľadných reportov.
Modul Reporty umožňuje užívateľom vytvárať prehľadné jednoduché a sumárne reporty vo forme tabuliek, grafov alebo teritoriálnej mapy. Následne reporty archivovať a zdieľať na jednotnom mieste.
Modul Kalendár umožňuje užívateľom prehľadné a jednoduché plánovanie činností a udalostí v spoločnom zdieľanom kalendári s cieľom zlepšiť terminovanosť a organizovanosť.