Seriál, ktorý Vám ukáže na čo všetko treba prihliadať pri výbere vášho nového CRM riešenia. Ako si vybrať to správne CRM riešenie? Pre koho je CRM určené? Prečo využívať CRM riešenie ? Aké sú dôležité parametre Vášho budúceho CRM riešenia?
Čo to je CRM ?
Skratka pochádza z anglického výrazu CUSTOMER RELATIONSHIP MANGEMENT, čo v doslovnom preklade znamená „Riadenie vzťahov so zákazníkmi“. CRM má zvládnuť kompletnú komunikáciu, ktorá prebieha medzi firmou a zákazníkom resp. medzi manažérmi a pracovníkmi na jednotlivých oddeleniach. Riešenie CRM poskytuje komplexné možnosti správy databázy kontaktov, obchodných, marketingových a servisných aktivít.
CRM je teda výkonný súbor nástrojov podpory firemných procesov, určených pre zefektívnenie predaja a obchodných príležitostí, riadenie vzťahov so zákazníkmi a monitorovanie zákazníckych požiadaviek, ako aj následné koordinovanie interných projektov a úloh.
Čo to je CRM ?
Skratka pochádza z anglického výrazu CUSTOMER RELATIONSHIP MANGEMENT, čo v doslovnom preklade znamená „Riadenie vzťahov so zákazníkmi“. CRM má zvládnuť kompletnú komunikáciu, ktorá prebieha medzi firmou a zákazníkom resp. medzi manažérmi a pracovníkmi na jednotlivých oddeleniach. Riešenie CRM poskytuje komplexné možnosti správy databázy kontaktov, obchodných, marketingových a servisných aktivít.
CRM je teda výkonný súbor nástrojov podpory firemných procesov, určených pre zefektívnenie predaja a obchodných príležitostí, riadenie vzťahov so zákazníkmi a monitorovanie zákazníckych požiadaviek, ako aj následné koordinovanie interných projektov a úloh.